A day at the office
- Geplaatst op
- Door Peuterplanbord
- Geplaatst in klant is koning, klantenservice, pakket, service, verzenden, zorg
- 0
Donderdagmorgen 10:14 een mailtje van een bezorgde klant: "Afgelopen dinsdag heb ik een bestelling geplaatst en deze is nog niet geleverd. Via de track en trace die ik keurig van u heb ontvangen zie ik dat het pakketje nog niet verzonden is".
Dat zijn natuurlijk niet de mailtjes waar we op zitten te wachten. De dinsdag hadden we, net als iedere dag, keurig de pakketjes tijdig afgeleverd bij het servicepunt. Direct maar even navraag doen bij Postnl.
Postnl pakt het direct op en komt al snel met de terugkoppeling dat ze contact op hebben genomen met het servicepunt, maar dat het pakketje daar niet aanwezig is. Het pakketje lijkt dan ook "verdwenen". Zeer vreemd, afijn maar direct een nieuw pakketje sturen naar de klant, want de klant is koning.
Later op de dag volgen meer reacties en het blijkt dat er geen enkele bestelling op woensdag is geleverd. Direct weer contact met Postnl, die wederom belt met servicepunt......"Nee, echt we hebben hier niets liggen, het is echt verdwenen". Verdwenen, verdwenen, hoe kan de aanlevering van een hele dag nu verdwenen zijn. Afijn zelf maar even bellen met het servicepunt, want dit geloven we echt niet.
Een jonge dame komt aan de lijn en zegt: ""ja raar he, ik werd net ook gebeld door Postnl, maar we hebben echt niets liggen". "ik zal toch nog even kijken voor u". Twee minuten later: "meneer, meneer bent u er nog... ik heb zojuist uw pakketjes gevonden, ze lagen op de verkeerde stapel".
Gelukkig ze zijn terecht en klanten hadden er begrip voor, maar we hebben weer wat geleerd.
Het kan geen kwaad voor ons om zelf te bellen naar het servicepunt en te vragen of ze pakketjes niet toevallig aan de kant van af te halen pakketjes hebben gelegd.
Reacties
Wees de eerste om te reageren...