Verzenden

Levertijd
Verzending uiterlijk de volgende werkdag na bestellen (Bestellingen worden dagelijks rond 9 uur aangeleverd bij PostNl). U ontvangt de Track & Trace zodra het pakket bij PostNl is aangekomen (waarna normaliter levering de dag erop).

Wegens verhuizing zijn wij komende tijd minder goed bereikbaar en zullen wij gesloten zijn van:

  • zaterdag 2 t/m zondag 10 juli (bestellingen worden verzonden op maandag 11 juli)

Als gevolg van de verhuizing kan het zijn dat producten niet op voorraad zijn (dat staat dan uiteraard aangegeven).

Gratis verzending
Voor Nederland geldt dat bestellingen boven de € 75,- gratis worden verzonden, voor België hanteren we een bestelbedrag van € 100,-. Voor overige tarieven zie onderstaand.

Verzending binnen Nederland
Voor de verzending van onze bestellingen hebben wij gekozen voor PostNL. U kunt hierbij ook gebruik maken van Pakje gemakje en/of u eigen bezorgmoment kiezen.

Voor verzendingen binnen Nederland hanteren wij een tarief van € 2,95 (incl. btw) voor brievenbuspakketjes en € 3,95 (incl. btw) voor grotere pakketten. 

Verzending België
Voor de verzending naar België maken wij eveneens gebruik van PostNL en hanteren we een standaardtarief van € 4,95. Wat betreft de verzendtijd voor België, zal levering over het algemeen binnen 2 werkdagen plaatsvinden. Na verzending van de bestelling ontvangt u van ons een Track & Trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Alle zendingen naar België worden verzekerd verzonden!

Verzending Duitsland
Hoewel we ons niet specifiek op de Duitse markt richten, hebben we gemerkt dat er interesse is naar onze producten (o.a. vanuit Nederlanders die net over de grens wonen). Uiteraard willen we ook die graag helpen en dus bieden we de mogelijkheid om naar een Duits adres te leveren. Wij hanteren daarvoor een tarief van 6,75 voor een verzekerde zending door PostNL. 

Fraude
Helaas worden ook wij soms geconfronteerd met fraude en om dit zoveel mogelijk tegen te gaan maken wij o.a. gebruik van de informatie van PostNL omtrent gewicht en afmeting van het pakket maar ook scangegevens bij afgifte van de bestellingen (vanaf 2017 wordt o.a. gescand met behulp van GPS). Aan de hand van deze gegevens kunnen wij nagaan hoe de bestelling bij ons de deur uit is gegaan en bij PostNL en de klant is ontvangen. Vanaf juli 2018 worden alle uitgaande bestellingen ook op film vastgelegd. Deze informatie in combinatie met onze eigen gegevens, is voor ons leidend bij het bepalen van fraude. Uiteraard worden er ook bij ons wel eens foutjes gemaakt en die zullen wij naar behoren en zo snel mogelijk (naar tevredenheid) oplossen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »