Verzenden

Bestellingen (betaald/Afterpay) op werkdagen voor 13.00 uur (tenzij anders vermeld bovenaan de pagina), worden nog dezelfde dag verzonden! 
 
Vrijdag 26 oktober (t/m zondag 28 oktober) zijn wij gesloten en vinden er geen verzendingen plaats!
 
Gratis verzending

Voor Nederland geldt dat bestellingen boven de € 75,- gratis worden verzonden, voor België hanteren we een bestelbedrag van € 100,-. Voor overige tarieven zie onderstaand.

Verzending binnen Nederland
Voor de verzending van onze bestellingen hebben wij gekozen voor PostNL. U kunt hierbij ook gebruik maken van Pakje gemakje en/of u eigen bezorgmoment kiezen.

Voor verzendingen binnen Nederland hanteren wij een tarief van € 2,45 (incl.btw) voor brievenbuspakketjes en € 3,95 (incl.btw) voor grotere pakketjes. 

Verzending Belgie
Voor de verzending naar België maken wij eveneens gebruik van PostNL en hanteren we een standaardtarief van € 5,95. Wat betreft de verzendtijd voor België, zal levering over het algemeen binnen 2/3 werkdagen plaatsvinden. Na verzending van de bestelling ontvangt u van ons een Track & Trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Alle zendingen naar België worden verzekerd verzonden!

Verzending Duitsland
Hoewel we ons niet specifiek op de Duitse markt richten, hebben we gemerkt dat er interesse is naar onze producten (o.a. vanuit Nederlanders die net over de grens wonen). Uiteraard willen we ook die graag helpen en dus bieden we de mogelijkheid om naar een Duits adres te leveren. Wij hanteren daarvoor een tarief van 6,75 voor een verzekerde zending door PostNL. 

Afhalen
Aangezien wij niet over een fysieke winkel beschikken, kan afhalen alleen op afspraak op onze locatie te Utrecht. Afhalen is niet dagelijks mogelijk en met name in de ochtend! 

Levertijd
Indien uw bestelling op werkdagen voor 13.00 uur is geplaatst, kan het product nog dezelfde dag worden meegegeven met PostNL. U kunt ook gebruik maken van Pakje gemakje en/of u eigen bezorgmoment kiezen.

Fraude
Helaas worden ook wij soms geconfronteerd met fraude en om dit zoveel mogelijk tegen te gaan maken wij o.a. gebruik van de informatie van PostNL omtrent gewicht en afmeting van het pakket maar ook scangegevens bij afgifte van de bestellingen (vanaf 2017 wordt o.a. gescant met behulp van GPS). Aan de hand van deze gegevens kunnen wij nagaan hoe de bestellng bij ons de deur uit is gegaan en bij PostNL en de klant is ontvangen. Vanaf juli 2018 worden alle uitgaande bestellingen ook op film vastgelegd. Deze informatie in combinatie met onze eigen gegevens, is voor ons leidend bij het bepalen van fraude. Uiteraard worden er ook bij ons wel eens foutjes gemaakt en die zullen wij naar behoren en zo snel mogelijk (naar tevredenheid) oplossen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »